1. בדיקת המוצר במהירות:
אנו מבצעים בדיקה יסודית על כל מוצר לפני שהוא ישלח אליך. במקרה של קבלת מוצר פגום או שגוי, אנא ידע אותנו תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.
2. ביטול עסקה:
ביטול עסקה ייעשה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר . יש להודיע על ביטול עסקה בהודעת Whatsapp במספר - 053-8037773 או במייל support@slothy.co.il. ביטול עסקה יחוייב בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח (לפי הנמוך ביניהם) למעט במקרה של מוצר פגום או שגוי.
3. החזרת מוצר:
במקרה של מוצר פגום או שגוי, אנו נחליט אם לספק מוצר חדש או להחזיר כספך במלואו. יש להחזיר את המוצר כך שיהיה אפשר לבדוק את מצבו. החזרת המוצר ייעשה על חשבון החברה.
4. ירידה בערך המוצר:
החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הצרכן במקרה של ירידה בערך המוצר כתוצאה מהשפעה משמעותית במצבו.
5. סייגים לביטול:
לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שעברו שימוש, סמארטפונים שעברו אקטיבציה, מוצרים בהזמנה מיוחדת ומוצרים ניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שפתחת את אריזתם המקורית.
פרטי יצירת קשר:
לכל שאלה או בקשה לקבלת מידע נוסף, ניתן יכול ליצור קשר בהודעת Whatsapp למספר - 053-8037773 או במייל support@slothy.co.il.
נשמח לעמוד לרשותך ולספק את השירות הטוב ביותר!